KÜÇÜK BİR SORGULAMA

 


Gittikçe karmaşıklaşıyor hayat. Ne başımı çevirip geçmişimle yüzleşebiliyorum ne de gözlerimi açıp geleceğime bakabiliyorum. Doğduğum günden beri üç maymunu oynuyorum: Hiçbir şey görmedim, duymadım, bilmiyorum. Sanırım nefes alan bir ölüyüm.

İki avuç arasında yaşıyorum. Psikoz ve hezeyanlarla tutunuyor varlığım. Sıradanlaşmış halüsinasyonlarda geziniyorum. Kendimi mantığın keskinliğinden ayrılıp olasılıkların dağınıklığına bıraktım. Deli sanıldığımın farkındayım. Ben de sizinle aynı kanıdayım.

Düşler diyarını arayan aciz bir yolcuyum. Beden denilen et parçasına sıkıştı kaldı ruhum. Ne olursunuz, bedeli neyse ödemeye razıyım. Yeter ki sonsuzluğa çıksın yolum. Yeter ki doğmak, büyümek ve ölmekten ibaret olmasın amacım. İnanın, ben bundan daha fazlasıyım!

Bas bas bağırmaktan çok yoruldum. Artık kelime üretmiyor boğazım. Bir dakikalığına da olsa durun ve kendi içinize bakın. Ama bunu gözleriniz açık bir şekilde yapmayın! Bir kez olsun varlığınızın amacını sorgulayın. Geçmişinizle yüzleşmekten ve geleceğinize bakmaktan korkmayın. İnan ki sen de bundan daha fazlasısın. Fazlasıyım. Fazlasıyız...

Yorumlar